Vi bjuder in till Årsmöte 19 mars 2023, kl. 14 -16 i Församlingsgården i Vindeln och digitalt. Alla medlemmar i föreningen är välkomna och vi bjuder på fika på plats.

Anmäla dig alltid via info@spinnelanna.se så vi beställer rätt antal fika och kan skicka en länk till dig som vill delta digitalt. Senaste 10 mars vill vi ha din anmälan. Vi skickar därefter länken till mötet till din e-post.

Varmt välkommen!

Styrelsen Spinnel-Anna släktförening

www.spinnelanna.se

Spinnel-Anna Annual Meeting 2023

We invite you to the Annual Meeting on March 19, 2023, at 2pm- 4pm CET, at Församlingsgården in Vindeln and digitally. All members of the association are welcome and we offer “Fika” on site.

Please, always register via info@spinnelanna.se so we can order the right number of “Fika” and can send a link to you who want to participate digitally. We want your registration by March 10 at the latest. We will then send the link to the meeting to your email.

Warm welcome!

The board Spinnel-Anna Family Association

www.spinnelanna.se

Vintersolen går ned bortanför Storsandsjön.